مطالب خواندنی و دانلود فایل و موسیقی
مطالب خواندنی و دانلود فایل و موسیقی

مطالب خواندنی و دانلود فایل و موسیقی

وبلاگ جوانان

آخرین مدل گوشی سونی در راه بازار


اقتصاد ایرانی: نخستین تصاویر از گوشی هوشمند جدید شرکت سونی موسوم به Xperia ZU که البته با نام Togari هم شناخته می شود، منتشر شد.

در تصویر منتشر شده از این محصول یک گوشی هوشمند نشان داده شده که به صورت افقی در دستان یک کاربر نگه داشته شده و یک گربه زنده روی آن قرار داده شده است تا بزرگی و اندازه نمایشگر آن مشخص شود. اندازه این نمایشگر نشان دهنده فبلت یا همان محصول جدید سونی که بین گوشی های هوشمند و رایانه های لوحی طبقه بندی می شود.

در این تصویر مشخص شده است که گوشی هوشمند Xperia ZU بدنه باریکی دارد و در طراحی آن از Tablet Z و Xperia Z الهام گرفته شده است.

این طور که شایعات منتشر شده نشان می دهند، این محصول عظیم الجثه نمایشگر لمسی 6.44 اینچی دارد که تصاویر در آن با کیفیت 1080 پیکسلی به نمایش درمی آیند. این دستگاه همچنین پردازنده چهار هسته ای Qualcomm Snapdragon 800 را در خود جا داده و برای هر هسته پردازشگر آن توان 2.3 گیگاهرتز در نظر گرفته شده است.

گوشی هوشمن ژاپنی شامل دو گیگابایت رم می شود و منابع آگاه گزارش داده اند که سونی برای آن از استاندارد IP58 استفاده کرده و به همین خاطر می توان این محصول را همراه با یک قلم هوشمند در اختیار گرفت.

روی گوشی هوشمند Xperia ZU سونی سیستم عامل Android 4.2.2 نصب شده است و پیش بینی می شود در مراسمی که در تاریخ 25 ژوئن 2013 برگزار می شود، سونی این دستگاه پیشرفته را معرفی کند. 

اولین تصاویر سونی اکسپریا ZR، گوشی که با آن می توانید زیر آب عکس بگیرید

اولین تصاویر سونی اکسپریا ZR، گوشی که با آن می توانید زیر آب عکس بگیرید
کمپانی سونی جدیدترین گوشی هوشمند خود تحت عنوان Eperis ZR را معرفی کرد.
اکسپریا زد آر گوشی ضد آبی است که می توان با دوربین 13 مگاپیکسلی آن، در زیر آب عکس و فیلم گرفت.
کارشناسان تا عمق 1.5 متری را برای فیلمبرداری زیر آب تایید کرده اند. این گوشی نمایشگر 4.6 اینچی داشته و سیستم عامل آندروید جلی بین 4.1 روی آن سوار است.پردازنده 4 هسته ای از نوع snapdragon S4 pro با سرعت 1.5 گیگاهرتز داشته و رم آن نیز 2 گیگ تعریف شده است.
این تلفن نسل چها هم LTE‌دارد و هم NFC و بسیاری از اپ های سونی در قسمت موسیقی و واکمن سونی را در خود به صورت از قبل تعریف شده دارد.
سونی از فناوری OptiContrast OLED استفاده کرده که باعث دید بهتر زیر نور آفتاب شده و تصویر شفاف موجود در تلویزیونهای سونی را روی این نمایشگر 4.6 اینچی استفاده کرده است.
وزن 141 گرم / نمایشگر اچ دی / باطری 2300mAh / حافظه 32 گیگی/ 16 ایکس زوم دیجیتال و دوربین فوکوس خودکار، از دیگر ویژگی های این گوشی هوشمند است که هنوز قیمت آن تعیین نشده ولی اوایل تابستان راهی بازار می شود.
این گوشی قرار است در ژاپن تحت نام فنی Xperis A SO-04E راهی بازار شود.

سونی اکسپریا ZR,گوشی سونی اکسپریا ZR,جدیدترین گوشی هوشمند سونی

سونی اکسپریا ZR,گوشی سونی اکسپریا ZR,جدیدترین گوشی هوشمند سونی

عکس هایی از حرفه الکترونیک


در اینده مطالبی در مورد الکترونیک قرار خواهد گرفت

مدریت یادداشت

فعلا محتوای موضوعات تکمیل نمی باشد


در اینده تکمیل خواهند گشت با تشکر مدریت وبلاگ

دانلود Desktop iCalendar 1.9.7.1 تقویم رو میزی

دانلود Desktop iCalendar 1.9.7.1 تقویم رو میزی
Desktop iCalendar یک نرم افزار بسیار کاربردی و مفید که مانند یک تقویم رومیزی می تواند تمامی وقایع را برای شما ثبت و نمایش دهد. شما با استفاده از این نرم افزار که سایت میهن دانلود برای شما آماده کرده است قادر خواهید بود تا تمامی رویدادهای روزانه را مشاهده کرده و در کنار آن از وضعیت آب و هوایی نیز باخبر شوید. در واقع این نرم افزار با اضافه نمودن یک تقویم بسیار زیبا و شیک به صورت کمرنگ و محو در سطح دسکتاپ ویندوز باعث زیبایی آن می گردد. همچنین تعداد بسیار زیادی پوسته تقویم در این نرم افزار قرار گرفته که با انتخاب هر کدام از انها می توانید یک تقویم رومیزی بسیار زیبا بر روی دسکتاپ ویندوزتان داشته باشید. این نرم افزار علاوه بر جنبه ی زیباسازی دسکتاپ دارای کاربردهای متعددی است و در آن امکانات و قابلیت های بسیار زیادی قرار گرفته که هر کدام از آنها به شما در انجام برخی از کارهای دلخواهتان کمک می کنند. به عنوان نمونه شما قادرید تا این نرم افزار را طوری تنظیم کنید که قرارهای مهم کاری و مناسبتهای مهم زندگی تان را در تاریخ و زمان مشخص شده یاد آوری نماید و یا با استفاده از نشانگر آب و هوا از وضعیت دقیق آب و هوای محل سکونت خود اطلاع یابید هر کدام از این امکانات و قابلیت ها علاوه بر کاربرد خود با نمایش بر روی دسکتاپ باعث زیبایی آن نیز می شوند.

جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...


  ادامه مطلب ...

دانلود ADAM Student Atlas of Anatomy اطلس آناتومی دانشجویی

دانلود ADAM Student Atlas of Anatomy اطلس آناتومی دانشجویی
آناتومی به معنای علم مطالعه ی ساختمان بدن انسان و مرتبط ساختن به اعمال قسمت های مختلف آن ساختمان است. اطلس های آناتومی نقش مهمی را در یادگیری ساختمان بدن انسان دارند و با توجه به اینکه بسیاری از اطلس های آناتومی گران بوده و امکان حمل آسان آنها وجود ندارد،در پست امروز وبسایت میهن دانلود، یکی از برترین اطلس های آناتومی دانشجویی را برای دانلود شما کاربران به خصوص دانشجویان و علاقه مندان رشته ی پزشکی آماده کرده ایم. ADAM Student Atlas of Anatomy اطلسی کامل و جامع از آناتومی بدن انسان است.در این اطلس عکس هایی واقعی از رادیوگرافی ها و عکس های رنگی گنجانده شده است و کاربران می توانند به تصاویر و بخش های مختلف آناتومی بدن انسان مانند پا و قوزک پا،سر و گردن،ران،زانو،ستون فقرات،شانه،سینه، دست،لگن (مرد و زن) و شکم دسترسی داشته باشند و با استفاده از این اطلس دانش آناتومی خود را افزایش دهند.استادان دانشگاه می توانند از این اطلس به عنوان یکی از نرم افزار آموزشی در کلاس های درس استفاده نمایند.در این اطلس تمامی جزئیات آناتومی بدن انسان از خارجی ترین نواحی پوست تا عمیق ترین نواحی درون استخوانی،به همراه توضیحات تکمیلی گنجانده شده است. این اطلس بیشتر بر آناتومی سطحی تمرکز دارد و و بر روی نقاطی از آناتومی بدن انسان تمرکز دارد که درک آن برای دانش آموزان مشکل بوده و به راحتی قابل تجزیه و تحلیل نمی باشند.

برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.


  ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار حرفه ای ویرایش متن IDM UltraEdit 19.00.0.1026

IDM UltraEdit

IDM UltraEdit 19.00.0.1026 نام نرم افزاری حرفه ای جهت ویرایش و ایجاد فایل های متنی و فایل های کد می باشد. در دنیای بزرگ نرم افزار ها نرم افزاری های ویرایش متون مختلفی وجود هستن و هر روز به تعداد انها افزوده می شود ، ولی نرم افزاری های کاملی که تمامی نیاز های یک کاربر رو رفع کند به تعداد انگشت شمار میتوان از انها یافت. در این پست از وب سایت میهن دانلود برای شما عزیزان نرم افزار حرفه ای IDM UltraEdit را آماده کرده ایم . این نرم افزار یکی دیگر از نرم افزار های قدرتمند شرکت بزرگ نرم افزاری IDM Computer می باشد که نیاز های یک کاربر رو به طور کامل رفع می نماید. از این نرم افزار علاوه بر ویرایش متون میتوان در ویرایش و برنامه نویسی و کد نویسی نیز استفاده کرد ! این نرم افزار را میتوان جایزگین مناسبی برای سایر نرم افزاری های ویرایشگر از جمله نرم افزار Notepad دانست! چرا که تمام امکانات ان نرم افزار ها را علاوه بر سایر قابلیت های خود از جمله جستجو ، ویرایشگر ، جایگزینی، بررسی تطبیق پذیری متن و کلمات و ... را در خود دارا می باشد. با استفاده از این نرم افزار شما میتوانید چندین فایل متنی مختلف را با هم ویرایش نمائید. پشتیبانی از پشتیبانی از یونیکد ، قابلیت استفاده در سیستم عامل های 64 بیتی ، چند زبانه بودن ، پشتیبانی از زبان های برنامه نویسی C / C + +، VB، HTML، Java، و پرل و ... تنها چندی از ویژگی ها و قابلیت های این نرم افزار می باشد. در ادامه مطلب میتوانید این نرم افزار را از میهن دانلود دریافت نمائید.


  ادامه مطلب ...

دانلود NCH Express Talk v4.28 نرم افزار تبدیل کامپیوتر به تلفن

دانلود NCH Express Talk v4.28 نرم افزار تبدیل کامپیوتر به تلفن
NCH Express Talk یک نرم افزار بسیار جالب و کاربردی که قادر است سیستم شما را تلفن و یا فکس تبدیل کند. در واقع شما با نصب این نرم افزار که از سایت میهن دانلود دریافت می کنید قادر خواهید بود تا به آسانی اقدام به برقراری تماس های تلفنی بین کامپیوترهای مختلف و تلفن کنید. این نرم افزار هوشمند سیستم شما را به یک تلفن قدرتمند با امکانات کامل و نامحدود مبدل می سازد که به آسانی می توانید با استفاده از رایانه به تمامی تلفن ها تماس بگیرید، یا از طریق اینترنت با تمامی سیستم ها که این نرم افزار را نصب دارند( یا هر نرم افزا SIP دیگری )، در سرتاسر دنیا تماس رایگان بگیرید و با کیفیت عالی صحبت کنید. همچنین شما می توانید در زمات استفاده از این نرم افزار اقدام به ضبط تمامی مکالمات کنید و آنها را به فرمت های صوتی ذخیره سازی نمایید و یا برای کلید انتظار یک موزیک زیبا قرار دهید تا زمانیکه افراد بر روی Hold قرار گرفتند این آهنگ را گوش کنند.

جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...


  ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار بازیابی اطلاعات پاک شده Aidfile Recovery Software Professional 3.6.3.2

Aidfile Recovery

Aidfile Recovery Software Professional 3.6.3.2 نرم افزاری حرفه ای با ابزار پیشرفته جهت بازیابی اطلاعات از دست رفته می باشد. با استفاده از ابزار موجود در این نرم افزار شما به آسانی میتوانید اطلاعات حذف شده خود را در کمترین زمان و به آسانی بازیابی نموده و مورد استفاده مجدد قرار دهید. این نرم افزار با تشخیص کامب فرمت درایور FAT32/NTFS روش باز یابی خود را انتخاب کرده و شروع به ریکاوری می نماید. علاوه بر درایور های سیستم خود میتوانید اطلاعات حذف شده خود را از سایر دیسک ها مانند SD کارت ها، یا فلش کول دیسک های دیگر بازیابی نمایئد. با استفاده از این نرم افزار شما میتوانید فرمت فایل های همچون ، موزیک ، عکس ، فیلم و کلیپ ، فمرت های اسناد چون پی دی اف و سایر فرمت های متنی ، فایل های سیستمی و ... را بازیابی نمائید. یکی از ویژگی های منحصربه فرد این نرم افزار ریکاوری مجدد اطلاعات حتی بعد از تغییر و نصب ویندوز جدید می باشد که به آسانی فایل های شما را بازیابی مینماید. همچنین این نرم افزار با قدرت شناسائی خطاهای دراو های ویندوز آنها را پشت سر گذاشته تا در بازیابی اطلاعات خللی به وجود نیاید. در ادامه مطلب میتوانید این نرم افزار را از میهن دانلود دریافت نمائید


  ادامه مطلب ...

دانلود GameBoost 1.10.1.2012 نرم افزار بهینه سازی و اجرای سریعتر بازی ها


دانلود GameBoost 1.10.1.2012 نرم افزار بهینه سازی و اجرای سریعتر بازی ها
GameBoost یک نرم افزار کاربردی و بسیار مفید در زمینه بهینه سازی و افزایس سرعت بازی های رایانه ای است که می توانید از سایت میهن دانلود دریافت کنید. در واقع این نرم افزار بعد از نصب بر روی سیستم قادر است تا بخش های مختلف مانند رجیستری و رم را تحت تاثیر قرار دهد و باعث شود تا بازی ها با سرعت بسیار بالاتر و روان تر در سیستم اجرا شوند و دیگر هیچ مشکلی در زمان بازی بوجود نیاید. البته این نرم افزار می تواند در کنار افزایش سرعت بازی ها اقدام به افزایش سرعت اینترنت نیز کند. همچنین این برنامه میتواند به طور محسوس باعث افزایش سرعت سی پی یو و کارکرد روان تر آن کند به طوری که در هنگام بازی شما با کمترین خطا و قطع تصویر در بازی مواجه شوید.

جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...


  ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار بهینه سازی Ashampoo WinOptimizer 10.02.05

Ashampoo WinOptimizer

Ashampoo WinOptimizer 10.02.05 نام یکی دیگر از نرم افزار شرکت نرم افزاری Ashampoo می باشد که جهت بهینه سازی و پاکسازی ویندوز مورد استفاده قرار میگرد. نسخه جدید این نرم افزار تغییرات کلی از نظر ابزار و بهین هسازی و ... داشته است که در عین خود قابل توجه می باشد. با استفاده از ابزار موجود در این نرم افزار شما قادر خواهید بود به آسانی ریجستری وندوز خود را بهینه سازی و پاکسازی کرده و سرعت سیستم خود را بصورت قابل توجهی افزایش دهید. این نرم افزار با فراهم کردن محیط ساده و کاربر پسند این امکان را به کاربر داده است که عملکرد ابزار ها را به اسانی متوجه شده و بسته به نیاز های خود از انها استفاده نماید. از جمله قابلیت های این نرم افزار میتوان به دارا بودن ابزار یکپارچه سازی ، امکان پاکسازی درایو ها ، بهینه سازی ریجستری ، افزایش سرعت ویندوز تا 500 درصد ، مدیریت Startup ، مدیرتی و بهین هسازی نرم افزار های نصب شده ، مدیریت اتصالات اینترنت، مسدود سازی ای پی ها اسپم ، نمایش اطلاعات سیستم ، آنالیز سیستم و رفع خاطاهای موجود و احتمالی ، امکان پشتیبانی گیری از اطلاعات و .... اشاره کرد. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را در ادامه مطلب از وب سایت میهن دانلود دانلود نمائید.


 

ادامه مطلب ...

دانلود Stonehenge 3D Screensaver اسکرین سیور سنگ های استون‌هنج


 دانلود Stonehenge 3D Screensaver اسکرین سیور سنگ های استون‌هنج
در پست امروز وبسایت میهن دانلود اسکرین سیوری بسیار زیبا را برای دانلود شما عزیزان آماده کرده ایم. استون ‌هنج در جنوب انگلستان، یکی از بناهای بزرگ سنگی است که توسط مردم باستان در اروپا ساخته شده‌است. از این دایره‌های سنگی برای مشاهده حرکات خورشید، ماه و ستارگان که در آن زمان طی مراسم مذهبی مورد پرستش قرار می‌ گرفتند، استفاده می ‌شده‌ است. Stonehenge 3D Screensaver با شبیه سازی سنگ های استون‌هنج محیطی بسیار زیبا را در دسکتاپ شما به وجود می آورد و می توانید از یک والپیپر متحرک که همراه این نرم افزار نصب می شود لذت ببرید.

برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


  ادامه مطلب ...