مطالب خواندنی و دانلود فایل و موسیقی
مطالب خواندنی و دانلود فایل و موسیقی

مطالب خواندنی و دانلود فایل و موسیقی

وبلاگ جوانان

دانلود آهنگ جدید سعید آسایش به نام چشای قشنگت

اهنگ شاد سعید آسایش به نام چشای قشنگت + متن آهنگ


آهنگ شاد و بسیار زیبای سعید آسایش واسه عروسی ها و جشن های بزرگ در سایت بزرگ اس موزیک


                              http://s2.picofile.com/file/7963351719/%D8%B3%D8%B9%DB%8C%D8%AF_%D8%A7%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%B4_%DA%86%D8%B4%D9%85%D8%A7%DB%8C_%D9%82%D8%B4%D9%86%DA%AF%D8%AA.bmp


دانلود آهنگ جدید سعید آسایش به نام چشای قشنگت


متن آهنگ سعید آسایش به نام چشای قشنگت

عشق من تویی تنها یادتم همه شبها

تا ته ته دنیا عاشقم من رسوا

چشای قشنگت عشقمه وای وای

نکنه که قلبم بشکنه وای وای

هر چی کشیدم بسمه وای وای

حالا رگ خوابت دستمه وای وای

خوشگل نازی والا چه مهربونی با ما

دستتو بزار تو دستم حالا حالا حالا حالا

بازم بگو که دوسم داری

تو هم عشق منو تو دلت داری

بگو بگو بگو که شبا بیداری

تو هم از عشق من شبا بیخوابی

تگ دوم آهنگ

عشق من تویی تنها یادتم همه شبها

تا ته ته دنیا عاشقم من رسوا

چشای قشنگت عشقمه وای وای

نکنه که قلبم بشکنه وای وای

هر چی کشیدم بسمه وای وای

حالا رگ خوابت دستمه وای وای

خوشگل نازی والا چه مهربونی با ما

دستتو بزار تو دستم حالا حالا حالا حالا

بازم بگو که دوسم داری

تو هم عشق منو تو دلت داری

بگو بگو بگو که شبا بیداری

تو هم از عشق من شبا بیخوابی


آهنگ با کیفیت ۱۲۸


 

 
دانلود آهنگ جدید سعید آسایش به نام چشای قشنگت با لینک مستقیم
رمز: ما به همه شما عزیزان اعتماد داریم
منبع : خودتان قضاوت کنید

نظرات 1 + ارسال نظر
رها دوشنبه 15 مهر 1392 ساعت 17:44 http://bahar-city.blogfa.com

سلام می بینم در حال پست دهی هستی ممنون اهنگ خوبی بود

سلام...ممنون دوست خوبم خوشحالم که خوشت امده...موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد