مطالب خواندنی و دانلود فایل و موسیقی
مطالب خواندنی و دانلود فایل و موسیقی

مطالب خواندنی و دانلود فایل و موسیقی

وبلاگ جوانان

متن تنهایی

من دیوانه نیستم
فقط کمی تنهایم
همین!
چرا نگاه می کنی؟
تنها ندیده ای؟
به من نخند
من هم روزگاری عزیز دل کسی بودم…





چه قدر سخت است که با آشنا ترینت بیگانه باشی...





باهام بد حرف زدی خوردم کردی بهت هیچی نگفتم سکوت کردم....
یاد اون زمانایی افتادم که برات تازگی داشتم و با شیطوونیام دلتو
 آتتش میزدم و جلو دوستام و دوستات خوردت میکردم.
حق داشتی تلافی کنی...





هروقت دیدی انسانهای کوچک سایه ی بزرگ دارند بدان که غروب آفتاب نزدیک است !
 و من صبح را دوست دارم .! و اگر یک روز شاد بودی آرام بخند تا غم بیدار نشود واگر
یک روز غمگین شدی آرام گریه کن تا شادی ناامید نشود ! و من امید را دوست دارم .
 برای خاطرزندگان شاد باش . همین ! یاحق





_ ســــــــــــــــلامتی اونایی که خیلی تنهان نه این که نمیتونن با کسی باشن فقط دلشون نمیخواد با هر کسی باشن



زندگی در اعماق عادت ها هیچ فرقی با مرگ ندارد من خیلی وقته بی تو مرده ام فقط معنای مرگ را نمیدانستم





سایه ی سرد
که نگاهت دارد با دله من
و دل بیچاره ی من
که از قصه و تنهایی و بیکس بودن پوسیده
سمعکت را بگذار
شاید اینبار دله من دریابی
که با حرفه تو ساخت
مشکند در هم و باز
من عاشقی و مهر تو در سر دارد
عشق من غصه نخور
من به این بیچارگی عادت دارم






چاق باش...
لاغرباش....
کوتاه باش....
بلندباش...
کچ باش...
بی سوادباش...
پروفسورباش....
اما تورو خدابی شعور نباش....
شعورداشته باش!!!
شعور محبت دیدن!!!
شعورمحبت کردن!!!





من ویران شده یاد و خیالت هستم ...
یادم نکنی باز به یادت هستم ...





هواى فاصله سرداست؛ من از کلاف دلم برایت خیالى گرم مى بافم...




خوب به چشمهایش نگاه کنید ... از نزدیک!
دستانش را بگیرید!
آنقدر نزدیکش باشید که گرمای نفس هایش را حس کنید!
خوب عطرش را بو بکشید!
موقع بوسیدنش از ته دل ببوسیدش... از ته دل ببوییدش ... از ته دل لمسش کنید!
... از ته دل نگاهش کنید ... از ته دل صدایش کنید!
از تمام لحظات با هم بودن نهایت استفاده را بکنید!
روزی می رود ...
و حسرت همه ی اینهایی که گفتم در دلتان می ماند




باران که می بارد... همه چیز دوباره تازه میشود درست مثل داغ نبودن تو....



وقتی یکیو دوس داری ناخودآگاه از بقیه آدمایی که دورتن فاصله میگیری...
 آخرش یه جایی به خودت میای میبینی نه اون آدما واست موندن نه اون یه نفر...!






خاطراتت صف کشیده اند !
یکی پس از دیگری …
حتی بعضی هاشان آنقدر عجولند که صف را بهم زده اند !
و من …
فرار می کنم
از فکر کردن به تو
مثل رد کردن آهنگی که …
خیلی دوستش دارم خیلی !





دلایل بودنم را مــــــــرور میکنم هر روز!
هر روز از تعدادشان کــــــــم میشود!
آخرین باری که شمردمشان
تنها یک دلیل برایم مانده بود..!
آنهــــــــــم دیدن تو بود !!





مدت زیـــادی گذشــت امــا بدان...
تا آخــر عمر...
درگیر من خواهــی بود!
و تظـــاهر می کنی...
نیـسـتـــی..
مقایسـه، تو را از پا در خواهد آورد...
"مـــن"
می دانـم به کجـای قلبـت شلیـک کــرده ام...
"تـــو"
دیـــگـر خوب نخواهی شد... !!





چه اشتباه بزرگی میکنم.. که من اینجا برای تو میگریم و تو.... دور از من قهقه میزنی




اگه قلبت سنگ بشه دلم پره درد می شه/اگه بری از پیشم مثل یه سنگ
 خوشک می شم / اگه دستات تو دستام نباشه دنیا رو دنبالش می گردم!






تنهایم را به که بگویم وقتی همه به فکر خودشاننن...




امشب غــم هــا
برایـم مهــمانــی گــرفتــه انـــد
و مـــن میخــواهـــم بتــرکـانــم
همــه ی بغــض هایـــم را ...





بعضـی ها گـریه نمی کنند !
اما ..
از چشــم هایشان معلوم است ،،
که اشکـــی به بزرگی یک سکــوت !!
گــوشه ی چشمشان به کمیـــن نشسته !





خدایا ... شبیه بادکنکی شده ام ..
ازبغضهایی که به اجبار فرو داده ام...
التماست میکنم ...
فقط یک سوزن!
تکه تکه شدنم با خودم !!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد