مطالب خواندنی و دانلود فایل و موسیقی
مطالب خواندنی و دانلود فایل و موسیقی

مطالب خواندنی و دانلود فایل و موسیقی

وبلاگ جوانان

متن تنهایی (2)


کاش بودم تک محصل درکلاس عشق تو ،عشق من لبریزمی شد ازمحبتهای بی پایان تو







نگاهت را بدزد . . .
تو دزد شوی بهتر است تا من عاشق!
تو را شاید "حد" زنند!
اما درد عاشقی را "حد"ی نیست...






تاریکی را بهانه نکن!
مدتهاست که بسته ایی
چشمانی را
که گاهی
مرا هم می دیدند...





ارزوی اینروزهام اینه روزی برسه که نوشته های تنهاییم و دلتنگیم دیگه لایک نخوره و
 کسی مثه من تو این دنیا غصه نداشته باشه که برای تسکین درداش بامنه تنها و دلشکسته
همدردی کنه.خدایا دل من که شکست مارو که ازهم جدا کردن حداقل مراقب بقیه بنده هات باش مثه من نشکنن. امین





وقتى صداى خرد شدنت آواى دلگیرى براى عابران باشد, دیگر چه فرقى میکند که یک روز برگ سبز کدامین درخت بوده ای؟!





همه میگفتند من و تو همدیگرو رها کنیم چون به درد هم نمیخوریم اما نمیدونستن که ما همدیگرو واسه دردهامون نمیخواستیم...






عشق من از وقتی رفتی
دیگه نمی دونم خوشحال باشم یا ناراحت
بخندم یا گریه کنم
خیلی چیزا دیگه برام اهمیت ندارن
اینکه کدوم لباسو بپوشم برای بیرون رفتن
کی برم ، کی بیام ، کجا برم ، کارم چی می شه ، حال خونوادم خوبه یا نه
شب بیرون نمونم ، سیگار نکشم
کجا برای نهار یا شام با هم بریم که خوش بگذره
کدوم کافی شاپ
جاهایی که آرزوشو داشتیم با هم بریم
دیگه حتی نمی خوام مواظب خودم باشم و قرص اعصاب نخورم
تو که خوب و خوشی بی من؟؟؟؟؟





اینطور قــَبولـــ نیستـــــ، چــِشمانــَتــــــ را زَمینــــ بــُگذار، دَستـــِ خالیـــــ بــِجـَنگیـــمــــ..!:





اَبروهایــــِ مـَردانهــــ اَتـــــ را دوستــــ دارَمــــ وَقتیـــــ بهـــــ اِسمــــِ غـِیرَتــــ دَر هـَمــــ تــَنیدهــــ میشــَود..






مـــــــــــــــــــــرد خوب....
باید لااقل یک قصـــــــــــــــــــــه آرام بلـــــــــد باشه ...
برای وقـــــت هایی که عشــــــــــــــــــــقش بی قـــــراره و نمی خواد از
بی قراری هــــــــاش حرف بزند ...
برای وقــــــت هایی که عشـــــــــــــــــقش لــــج می کنه ...
بـــــــــــــــــــهانه می گـــــیره ...
بغـــــــــــــــض می کنه ...
قــــــــــــــــــهر می کنه ...
بـــــــــــــــــــرای وقت هایی که عشــــــــــــــــــقش بــــچه میشــــه..







دلــم حـضـور مــردانــه می خــواهــد
...نـــه اینـکـه مــرد بــاشـد
، نه
...مــــردانــه بـاشـد،
حــرفـش...
قــولــش...
فــکــرش...
نـگـاهـش...
قـلـبـش...
و ...آنــقــدر مــردانــه
کـه بـتـوان تا بـیـنهـایــت دنـیــا بـه او اعـتــمــاد کــرد






متنفرم ازسخنانی که به دوست داشتن ختم بشه ,
متنفرم از اشک هایی که به خاطر دوست داشتن ریخته,
متنفرم از روز آشنایی با تو,
متنفرم از روزی که به تو علاقه مند شدم,
متنفرم از این عشق افراطی از افکاری که به تو ختم میشه,
متنفرم از سکوت پر معنایت,
متنفرم از احساسی که به تو دارم,
متنفرم از این که نمی توانم از تو متنفر باشم,
متنفرم به خاطر روزهایی که به یاد تو گذراندم,
متاسفم به خاطر همه چیز هایی که در دل داشتم و بیرون نریختم,
متاسفم به خاطر سکوتم,
متاسفم به خاطر عشق یکطرفه ام به تو و به خاطر تنفرم,
متاسفم که دوستت داشتم...دارم...وخواهم داشت







کاشکی یکی بود که فقط با یکی بود …





ﯾﻪ ﺳﺮﯾﺎ ﺁﻏﻮﺷﺸﻮﻥ ﺩﯾﮕﻪ “ﺑﻐﻞ” ﻧﯿﺴﺖ!!!
ﺗﻮﺍﻟﺖ ﻋﻤﻮﻣﯿﻪ …

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد